شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد علی کریمی به طور شفاف 350 هزار دلار به همراه ماهیانه هفت میلیون تومان دستمزد است.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مبلغ قرارداد علی کریمی با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: به طور شفاف علی کریمی با رقمی بالغ بر 350 هزار دلار و دستمزد ماهیانه هفت میلیون تومان به تیم پرسپولیس پیوسته است. او به عشق مردم و هواداران این تیم برگشته و واقعا بر پرسپولیس منت گذاشته است. لازم است بگویم مبلغ 350 هزار دلاری که برای او در نظر گرفته شد امروز(شنبه 16 شهریور) یک جا به حساب کمیته‌ ملی المپیک قطر واریز شد تا علی کریمی با این کمیته تسویه حساب کرده باشد.

هدایتی همچنین درباره پیوستن مهاجم برزیلی به پرسپولیس گفت: تحت عنوان یک بمب خبری باید بگویم که مهاجم برزیلی سه‌شنبه این هفته وارد تهران خواهد شد و حضورش در پرسپولیس قطعی می‌شود.

هدایتی گفت: بدون شک به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که خبرهای خوبی را یکی پس از دیگری بشوند و شاهد پیشرفت پرسپولیس و رسیدن به هدف مطلوب آن یعنی قهرمانی در سه جام پیش رو خواهند بود.

هدایتی همچنین درباره پست جدیدش در باشگاه پرسپولیس گفت: اجازه دهید تا مدتی از این انتصاب بگذرد که برنامه‌ها مشخص شده و بتوان در این رابطه نظر داد. ما مطمئن هستیم که با کمک دولت در واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی بتوانیم پیشرفت‌های زیادی را برای این تیم شاهد باشیم.

کد خبر 62642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز